Sungay Man of Yonder (jorelpogi) wrote in instantdoodle,
Sungay Man of Yonder
jorelpogi
instantdoodle

  • Mood:
  • Music:

MERRY CHRISTMAS WORLD!!!

HEY EVERYONE!!! MERRY CHRISTMAS
DOWNLOAD THIS CHRISTMAS SONG I WROTE FOR ALL OF YOU GUYS!!!

HAHAHAH (its some sort of a WTF song) but its all in good fun. SO. YEAH!!! MERRY CHRISTMAS AGAIN FRIENDS!!!

Jorel :)


GO GO CLICK GET IT!!! IT EXPIRES IN A FEW DAYS!!!

THANKS EVERYONE! HOPE YALL ARE HAVING A GREAT CHRISTMAS!!! :)
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 4 comments
ei jor...love your song! its so "christmas-y" hehe basta ganon. basta may christmas feel. basta there's something in it na nasa lahat ng christmas songs. i dunno. haha basta. hehe

thanks ulit sa song! i have something new to play this christmas! *hugs*
HAHAHAHAH thanks
nwei...sino yung mga people sa background?

hahaha basta winner din yung punchlines! haha i luuurve!
ako lahat yon